7 клас
|
Поведінка тварин, методи
її вивчення. Лабораторне спостереження №5 Спостереження за поведінкою
тварин(на прикладі домашньої тварини)
|
Опрацювати §43
Перевір свої знання
роботою над запитаннями на с. 179, використовуючи матеріал на с. 214 провести
лабораторне дослідження за своїм улюбленцем.
|
23.03-25.03
|
0961030856
Телефонувати з 9.00 до
15.00
|
|
|
Вроджена і набута
поведінка.
|
|
Опрацювати §44
|
26.03-28.03
|
|
|
Способи орієнтування тварин. Міграції тварин
|
Опрацювати §45
|
30.03-03.04
|
|
|
|
Форми поведінки тварин.
|
|
Опрацювати §46
|
30.03-03.04
|
|
|
Типи угрупувань тварин.
|
|
Опрацювати §47
|
06.04-10.04
|
|
|
Практична робота №7.
Визначення форм поведінки тварин(за відеоматеріалами або описом)
|
Переглянути відео з
рекомендаціями, виконати практичну роботу.
|
06.04-10.04
|
|
|
|
Типи угрупувань тварин за
К. Лоренцем.
|
Опрацювати §48, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання.
|
06.04-10.04
|
|
|
|
Ієрархія в групі.
Комунікація тварин.
|
Опрацювати §48, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання.
|
13.04-17.04
|
|
|
|
Використання знарядь
праці. Елементарна розумова діяльність.
|
|
Опрацювати §49
Перевір свої знання
роботою над запитаннями на с.189 та191
|
13.04-17.04
|
|
|
Еволюція поведінки тварин,
її пристосувальне значення.
|
Опрацювати §49, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання.
|
20.04-24.04
|
|
|
|
Поняття про екосистему та
чинники середовища.
|
Опрацювати §50, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання.
|
20.04-24.04
|
|
|
|
Ланцюги живлення.
Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.
|
|
Опрацювати §51, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання.
|
27.04-01.05
|
|
|
Співіснування організмів в
угрупуваннях.
|
Опрацювати §§50-51, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання.
|
27.04-01.05
|
|
|
|
Співіснування організмів в
угрупуваннях
|
Опрацювати §§50-51, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання
|
04.04-08.05
|
|
|
|
Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна
етика.
|
Опрацювати §52, зверни увагу на малюнки, висновки та запитання.
|
04.04-08.05
|
|
|
|
Природоохоронні території.
Червона книга України.
|
Опрацювати §53, зверни увагу на малюнки, висновки та
запитання.
|
11.05-15.05
|
|
|
|
Узагальнення і
систематизація знань, умінь та навичок з теми. Контрольна робота №2
|
|
Повторити §31-53
|
11.05-15.05
|
|
|
Подібність у будові та
проявах життєдіяльності рослин, тварин, грибів, бактерій-свідчення єдності
живої природи.
|
|
Повторити §31-53
|
18.05-22.05
|
|
|
Екскурсія Пристосованість
рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні.
|
|
Для роботи використати
с.222
|
25.05-29.05
|
|
|
Узагальнення курсу
|
|
|
25.05-29.05
|
|
9клас КР2 I варіант 1-2 рівень ( 6 балів) Розв’язати тести 1. Вкажіть мінливість, яка належить до спадкової: а) модифікаційна; б)вікова ; в) мутаційна; г)сезонна. 2.Визначити форму мінливості, яка зумовлює розбіжності у фенотипі однояйцевих близнюків: а)корелятивна; б)комбінативна; в)модифікайна; г)мутаційна. 3.Укажіть назву системи поглядів про незмінність живої природи із часів її виникнення: а)еволюційне вчення; б)гіпотеза панспермії; в)креаціонізм; г)гіпотеза абіогенезу. 4.Укажіть елементарну одиницю еволюції: а)порода тварин; б)сорт рослин; в)популяція; г)вид. 5. Назвіть форму природного добору, яка сприяє зміні норми реакції організму у певному напрямку: а)рушійний; б)розвиваючий; в)стабілізуючий; г)штучний 6. Назвіть приклад аналогічних органів: а)колючки барбарису та колючки кактуса; б)вуса суниць і вусики винограду; в)крила кажанів і птахів; г)бульбокорені жоржин та бульби топінамбура. 3 рівень(за кожне питання 1бал) 1.Встановити відповідність між...
Коментарі
Дописати коментар